BeKoS tv Every Day A Film We are now less then a minute Türkiye'yiz

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Haziran 2013 Perşembe

13 Haziran 2013 11:29 ANKARA Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Küçükgüngör, "UEFA, Türkiye Futbol Federasyonu Tahkim Kurulu'nu tarafsız bir yapı olarak görmüyor"

UEFA Tahkim Kurulu'nu tarafsız bulmuyor

13 Haziran 2013 11:29 ANKARA 
Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Küçükgüngör, "UEFA, Türkiye Futbol Federasyonu Tahkim Kurulu'nu tarafsız bir yapı olarak görmüyor" dedi.
 

Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Erkan Küçükgüngör, Tahkim Kurulunu, TFF başkanının teklifi ve yönetim kurulunun kararıyla atanan bir yapı olarak gören UEFA'nın, bu yapıyı kendi standartlarına uygun bulmadığını iddia etti.
Küçükgüngör, "UEFA, Tahkim Kurulunu adil, bağımsız ve tarafsız bir yapı olarak görmüyor. UEFA'nın, TFF Tahkim Kurulunun verdiği kararı değil, mahkemelerin vermiş olduğu kararı dikkate almasının sebebi de budur" diye konuştu.
UEFA Disiplin Kurulunun vereceği cezaların ertelenmesi konusunda talimatta açık bir düzenleme olmadığını kaydeden Küçükgüngör, Türkiye'de, 3 Temmuz 2011 tarihinde ortaya çıkan şike iddialarıyla ilgili  sürecin çok kısa sürede tamamlanması gerektiğini defalarca ifade ettiklerini anlatarak, "UEFA yavaş hareket etti" dedi.
Prof. Dr. Erkan Küçükgüngör, yaşanan sürecin ardından şampiyonluk kupasının el değiştirip değiştirmeyeceği ile ilgili soruya ise cevap vermenin çok zor olduğuna dikkati çekerek, "Hukukçu olarak, bu soruya net bir cevap veremiyorum" dedi.