BeKoS tv Every Day A Film We are now less then a minute Türkiye'yiz

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Haziran 2013 Perşembe

13 Haziran 2013 10:54 Danıştay Başkanı Karakullukcu, Gezi Parkı projesinin referanduma götürülmesi fikrine dair, "Bunu referandum olarak algılayamıyorum. Daha çok kamunun isteklerini ortaya çıkarmak için yapılan bir oylama"

Bunu referandum olarak algılayamıyorum

13 Haziran 2013 10:54 
 
Danıştay Başkanı Karakullukcu, Gezi Parkı projesinin referanduma götürülmesi fikrine dair,
 "Bunu referandum olarak algılayamıyorum.
 Daha çok kamunun isteklerini ortaya çıkarmak için yapılan bir oylama" dedi.
 
Danıştay Başkanı Hüseyin Karakullukcu, Gezi Parkı'nda yapılacak projenin referanduma götürülmesi fikrine ilişkin, "Bunu referandum olarak algılayamıyorum. Daha çok kamunun istek ve arzusunu ortaya çıkarmak için yapılan bir oylama. Bu yargı kararının önüne geçemez. Hukuk devleti deyince yargı kararı esastır" şeklinde konuştu.