BeKoS tv Every Day A Film We are now less then a minute Türkiye'yiz

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Haziran 2013 Cumartesi

Rıza Kayaalp: Allah'a şükürler olsun ki 23 Haziran 2013 Pazar 01:12 17. Akdeniz Oyunları'nda 120 kilo grekoromen stilde altın madalya kazanan milli güreşçi Rıza Kayaalp, "Allah'a şükürler olsun ki, madalya serime devam ediyorum

Rıza Kayaalp: Allah'a şükürler olsun ki...

17. Akdeniz Oyunları'nda 120 kilo grekoromen stilde altın madalya kazanan milli güreşçi Rıza Kayaalp, "Allah'a şükürler olsun ki, madalya serime devam ediyorum...

23 Haziran 2013 Pazar 01:12

17. Akdeniz Oyunları'nda 120 kilo grekoromen stilde altın madalya kazanan milli güreşçi Rıza Kayaalp, "Allah'a şükürler olsun ki, madalya serime devam ediyorum. Türk'ün gücünü bir kez daha gösterdik" dedi.Madalya töreninin ardından AA muhabirine açıklamalarda bulunan Rıza Kayaalp, madalya serisine devam ettiğini belirterek, şunları kaydetti:

"Allah'a şükürler olsun ki, madalya serime devam ediyorum. Türk'ün gücünü bir kez daha gösterdik. Ülkemizde yapılan Akdeniz Oyunları'nda ikinci kez şampiyon oldum. Bu yıl kendime dört hedef koymuştum. Bunlar, Avrupa, Akdeniz Oyunları, Üniversitelerarası Dünya Şampiyonsı ve Büyükler Dünya Şampiyonası'ydı. Allah'a şükür bunların ikisini altın madalya ile kapattım. Geriye Üniversitelerarası Dünya Şampiyonası ve Büyükler Dünya Şampiyonası kaldı. Onları kazanmak için çalışmalarıma devam edeceğim. Bu sevinci Türk halkına yaşattığım için gurur duyuyorum."

- "O mesajım, yakıp yıkanlara karşıydı"

Öte yandan Gezi Park'ı odaklı olaylar hakkında sosyal medyadaki kişisel hesabından attığı mesajın yanlış anlaşıldığını ifade eden Rıza Kayaalp, "Bu konu hakkında çok fazla konuşmak istemiyorum ama Twitter'dan attığım o mesaj, yakıp yıkanlara karşıydı" diye konuştu.

Söylediklerinin yanlış anlaşıldığını savunan Rıza, "Ben herzaman ülkemin huzurlu olmasını istiyorum. Ülkemi de uluslararası camiada, elimden geldiğince en iyi şekilde temsil etmek için çalışıyorum. Bunu da gayet iyi yaptığımı düşünüyorum. Bizler bu ülkeyi yücelteceğiz, büyüteceğiz. Avrupa ve dünya şampiyonalarında Türk'ün gücünü göstereceğiz ve ülkemizi tanıtacağız. Ufak tefek sorunlardan dolayı ülkemizin zarar görmesini istemiyorum. Vatan sevgisi olan sporcularız. Ülkemiz için gerekirse canımızı bile vermeye hazırız" ifadelerini kullandı.

- "Anneme ve babama bu sevinci yaşattığım için çok guruluyum"

Rıza, kazandığı altın madalyanın ardından annesinin mindere çıkarak kendisine sarılmasıyla ilgili, "Annem, benim şampiyonluğuma her zaman çok seviniyor. O, herzaman 'Allah önce başkasının, sonra da benim çocuğuma versin' der. Allah'a şükürler olsun duasının karşılığını her zaman alıyor. Kazandığım her şampiyonluktan sonra annem de büyük bir sevinç yaşıyor. Anneme ve babama bu sevinci yaşattığım için çok guruluyum" şeklinde konuştu.

- "Bizi seven Türk halkı inşallah başarımızla seviniyordur"

Milli sporcu, güreşe başladığı 2005 yılından bu yana hep daha iyi olmak için çalıştığını anlatarak, "Burada iki dakika güreşmek için tonlarca kilo kaldırarak antrenmanlar yapıyoruz. Emeğimizin de karşılığını alıyoruz ve bundan da büyük mutluluk duyuyoruz. Bizi seven Türk halkı inşallah başarımızla seviniyordur. Hem kendi emeğimizin karşılığını almak hem de Türk halkını sevindirmek için çalışacağız. Bundan sonra da çalışmalara devam edeceğiz" diyerek sözlerini tamamladı.