BeKoS tv Every Day A Film We are now less then a minute Türkiye'yiz

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Haziran 2013 Cuma

Buğday alım fiyatı açıklandı 07 Haziran 2013 11:09 Ankara Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Eker, 2013 müdahale alım fiyatının, Anadolu kırmızı sert ekmeklik buğday için ton başına 720 lira olarak belirlendiğini açıkladı

Buğday alım fiyatı açıklandı


07 Haziran 2013 11:09 Ankara

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Eker, 2013 müdahale alım fiyatının, Anadolu kırmızı sert ekmeklik buğday için ton başına 720 lira olarak belirlendiğini açıkladı.



Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker, 2013 müdahale alım fiyatının, Anadolu kırmızı sert ekmeklik buğday için ton başına 720 lira olarak belirlendiğini açıkladı.



Hazineyi elektrik dolduracak

07 Haziran 2013 11:13 Ankara
Özelleştirilme kapsamındaki 18 elektrik dağıtım şirketinden 13'ünün özel sektöre devri tamamlandı.

Özelleştirme İdaresi Başkanlığı verilerine göre, Türkiye'de 21 elektrik dağıtım bölgesinden 16’sı özel sektör tarafından işletiliyor.
İdare tarafından özelleştirilmesi öngörülen 18 dağıtım şirketinden 13’ünün (Başkent, Sakarya, Meram, Osmangazi, Çoruh, Çamlıbel, Fırat, Yeşilırmak, Uludağ, Trakya, Akdeniz, Boğaziçi ve Gediz Elektrik Dağıtım A.Ş.) özel sektöre devri tamamlandı.
İhalesi yapılan 5 dağıtım şirketine ilişkin süreç ise devam ediyor. Aras, İstanbul Anadolu Yakası, Dicle, Toroslar ve Vangölü Elektrik Dağıtım AŞ hisselerinin de önümüzdeki günlerde devrinin gerçekleştirilmesi bekleniyor. 
Devir sürecinde olan 5 şirketle birlikte elektrik dağıtım ihalelerinden elde edilecek toplam gelir 12,7 milyar dolara çıkacak.

İdarenin 18 elektrik dağıtım şirketinin özelleştirilmesine ilişkin çalışmasını sonuçlandırmasıyla yaklaşık 30 milyon abone özel sektörden hizmet alacak.