BeKoS tv Every Day A Film We are now less then a minute Türkiye'yiz

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Temmuz 2013 Salı

TBMM AA 02 Temmuz 2013 16:18 CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, Başbakan Erdoğan'ı eleştirerek, "Korku duvarlarını bu ülkenin genç yiğit evlatları yıktılar, 'Biz senden korkmuyoruz' dediler"

Korku duvarlarını bu ülkenin genç evlatları yıktı

TBMM AA  02 Temmuz 2013 16:18

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, Başbakan Erdoğan'ı eleştirerek, "Korku duvarlarını bu ülkenin genç yiğit evlatları yıktılar, 'Biz senden korkmuyoruz' dediler" diye konuştu.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, partisinin grup toplantısında yaptığı konuşmada, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın medya, yasama organı ve yargıyı elinin altına aldıktan sonra bu sefer doğrudan doğruya kişilerin özel yaşamlarına müdahale etmeye başladığını iddia etti.

Kılıçdaroğlu, "(Kaç çocuk doğuracaksınız, doğumu nasıl yapacaksınız ben bilirim. Kim tutuklanacak ben bilirim) diyor. O kadar egosu güçlü hale geldi ki kendini tutamadı, 'Ben her türlü milliyetçiliği ayaklarımın altına alırım' dedi. Şimdi milliyetçi kesilmiş. Sevsinler senin milliyetçiliğini. Korku duvarlarını bu ülkenin genç yiğit evlatları yıktılar, herkesin korktuğu bir ortamda... 'Biz senden korkmuyoruz. Kiminle gelirsen gel. İster TOMA'nla, ister suyunla, ister biber gazınla, ister plastik, ister gerçek merminle gel. Ben bedenimi siper ediyorum, senden korkmuyorum' dediler" diye konuştu.

Kılıçdaroğlu, şöyle devam etti: 

"Bana kimse dokunamaz, diz çöktüremez. Ben dünya lideriyim diyordu. Bizim üç beş çapulcu çıktı karizmasını çizdi, diz çöktürdü. Panik içinde korkuyor. Gençler, 'Benim düşünceme, hayatıma dokunma. Yaparsan karizmanı çizerim' diyor. Yaptı ve karizmasını çizdiler, tükürdüğünü yalattılar. Şimdi konuşuyor. Samimi söylüyorum isterse 30 televizyon kanalı canlı versin, gazeteler manşetten versin, artık senin bu ülkede, dünyada kıymetin kalmadı."

Kılıçdaroğlu, partisinin grup toplantısının ardından gazetecilerin Lice'deki olaylara ilişkin sorusunu yanıtladı. 

Kılıçdaroğlu, şunları söyledi:

"Suçluyu hemen buldular zaten. Yargıya gerek yok, savcıya gerek yok, hakime gerek yok. Suçlu bulunmuştur, cezasını çekecektir. Orada bir insan öldü, o insan bizim insanımız değil mi? Nasıl öldü? Böyle bir anlayış olabilir mi? Hem barış isteyeceksiniz insanlar öldürülecek, bunun bir faili olacak herhalde. Siz onu görmezlikten gelirseniz cinayeti meşrulaştırmış olursunuz. Ortada bir cinayet var."