BeKoS tv Every Day A Film We are now less then a minute Türkiye'yiz

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Temmuz 2013 Salı

Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan yazılı açıklamada yardımcı hizmetler sınıfı hizmetler kadrosuna 9 kişinin alınacağını duyuruldu 02 Temmuz 2013 Salı 22:57

Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan yazılı açıklamada yardımcı hizmetler sınıfı hizmetler kadrosuna 9 kişinin alınacağını duyuruldu.

 02 Temmuz 2013 Salı 22:57

 

 Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan 

yazılı açıklamada yardımcı hizmetler sınıfı 

hizmetler kadrosuna 9 kişinin alınacağını duyuruldu.

 

Yapılan yazılı açıklamada,

 “Adıyaman İl Milli 

Eğitim Müdürlüğü emrine 12 dereceden 5 (Beş) 10 dereceden 4 (Dört) Yardımcı Hizmetler Sınıfı hizmetli kadrosu tahsis edilmiştir. 

Bu kadrolara 

‘Korunmaya Muhtaç Çocuklar’ 

kontenjanından ilköğretim, ortaokul ile lise ve 

dengi okul mezunu olanlardan hizmetli alımı 

yapılacaktır. 

Hizmetli alımım test sınavı sonucunda oluşturulan başarı sırasına göre atamalar yapılacaktır.

 Başvurular, 09-19 Temmuz 2013 tarihleri 

arasında İlimiz Milli Eğitim Müdürlüğünce 

oluşturulan başvuru bürosunca kabul 

edilecektir. 

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı 

Çocuk Esirgeme Kurumu Genel Müdürlüğünce

 gönderilen listede ismi 

bulunanlar başvuruda bulunabilecektir. 

Test Sınavı 4 Ağustos 2013 Pazar günü saat 

10:00’da ilimiz merkez Cumhuriyet 

İlkokulu/Ortaokulundan yapılacaktır” 

denildi.