BeKoS tv Every Day A Film We are now less then a minute Türkiye'yiz

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Temmuz 2013 Cumartesi

My Name Is Khan 2010 Benim Adım Khan 720P HD Altyazılı izle

 My Name Is Khan 2010  

Benim Adım Khan 

720P HD 

Altyazılı izle

Rızvan Khan (Shahrukh Khan) kücüklüğünü annesiyle Mumbai'da ıssız bi yerde geçiren asperger sendromu hastası bir müslümandır. Yetişkin yaşına gelince Amerika'ya kardeşinin yanına taşınır ve Mandira (Kajol) ile tanışıp evlenir. Fakat 11 eylül olaylarından sonra müslüman Rızvan'ın hayatı daha da zorlaşacaktır. Bir trajedinin ardından Mandira ile ayrılan Rızvan, Mandira'yı yeniden kazanmak için uzun bir yolculuğa çıkar. My Name Is Khan - Benim Adım Khan 720P görüntü kalitesinde altyazılı izlemeniz için sizlerle.. 

Yönetmen Karan Johar

 Yapım 2010 

 Shah Rukh Khan, Kajol, Sheetal Menon 

 Biyografi Drama Romantik