BeKoS tv Every Day A Film We are now less then a minute Türkiye'yiz

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Eylül 2013 Pazar

Abdullah Gül’den yeni eğitim öğretim yılı mesajı Cumhurbaşkanı Abdullah Gül yeni eğitim öğretim yılı için mesaj yayımladı. 15 Eylül 2013 Pazar

Abdullah Gül’den yeni eğitim öğretim yılı mesajı

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül yeni eğitim öğretim yılı için mesaj yayımladı.
Cumhurbaşkanı "Arkadaş"ı görmeye gitti Cumhurbaşkanı Gül, kendisine hediye edilen Arkadaş isimli atı görmeye gitti 15 Eylül 2013 Pazar İstanbul'da bulunan Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, renkli bir gün geçirdi. Cumhurbaşkanı, bir süre önce kendisine Türkmenistan'da hediye edilen "Arkadaş" isimli atı görmeye gitti. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül geçen mayıs ayında özel bir ziyaret için Türkmenistan'a gitmişti. Bu ziyaret sırasında Türkmenistan Cumhurbaşkanı Gurbanguli Berdimuhammedov, Abdullah Gül'e safkan Ahal Teke cinsi bir at hediye etmişti. Arkadaş adı verilen at, Binicilik Federasyonu tarafından İstanbul'a getirildi ve bakımı üstlenildi. Cumhurbaşkanı Gül de bugün Arkadaş'ı görmeye gitti. Çiftlikteki o anları ise sosyal paylaşım hesabından takipçileriyle paylaşan Cumhurbaşkanı Gül'ün hayli keyifli olduğu görüldü.